Обмін і повернення товарів можливий за адресою м.Київ, Харківське шосе, 58, але якщо ви живете не в г. Киев, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів, придбаних в нашому інтернет-магазині, здійснюється відповідно до закону «Про захист прав споживачів». Пересилання товару при обміні або поверненні, здійснюється за рахунок покупця.

Обмін (повернення) товару належної якості можливий протягом 14 днів при дотриманні наступних вимог:

  • товар новий і не був у використанні;
  • збережений товарний вигляд і споживчі властивості товару (чи немає пошкоджень упаковка, залишилися в незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, інструкції, гарантійний талон, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, в тому числі, не проводилася установка електролічильників);
  • збережений розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), який підтверджує покупку даного товару;
  • повернення грошових коштів здійснюється протягом 10 днів з дня повернення товару.

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:

  • здійснити обмін товару при надходженні аналогічного товару в продаж, про ніж продавець повідомить покупця, який побажав обміняти товар;
  • придбати інший товар з наявного в наявності асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
  • повернути товар і отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (грошові кошти повертаються споживачеві не пізніше 10 днів з дня повернення товару).

Причини, за якими товар не підлягає поверненню, обміну:

  • з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів;
  • під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробі розтину, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування;
  • відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.

Також звертаємо увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:

  • перед використанням товару ознайомитися з правилами його експлуатації;
  • у випадках виникнення питань щодо використання купленого товару звернутися за консультацією до продавцю, виробнику або іншому уповноваженій особі, виконуючому дані функції, вказаною в документах до товару;
  • використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця;
  • дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника, а в випадку їх відсутності - загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії.

Обмін (повернення) товару неналежної якості можливий при дотриманні наступних вимог:

  • Товар неналежної якості - це товар, який має недоліки або істотні недоліки. При купівлі товару з недоліками Покупець має право на повернення товару неналежної якості згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
  • Повернення грошей або обмін вироби (без його змін) здійснюються у разі, коли:
  • виявлені серйозні відмінності між готовим товаром та інформацією на сайті;
  • виявлені неякісна обробка матеріалів або неякісне виготовлення (Нерівний шов, істотні недоліки матеріалів, фурнітури)
  • товар, який повертається, повинен бути без слідів експлуатації, також повинен бути збережений його первісний вигляд і все споживчі якості;
  • компанія повертає кошти з вирахуванням витрат на доставку та переказ грошей. Переклад надходить на рахунок замовника протягом 10 робочих днів з моменту повернення вироби;
  • для повернення коштів потрібні фотографії з фактом підтвердження причин повернення.

Особливості доставки і обміну спецвзуття та спецодягу

Якщо не підійшов розмір або колір, і Ви хочете обміняти товар на інший, ми зробимо це безкоштовно через кур'єра або пункт видачі, оплатити потрібно буде тільки доставку. Зверніть увагу, що до повернення не приймаються товари, втратили товарний вигляд або цілісність упаковки, а також з будь-якими слідами використання і експлуатації! При поверненні товару вартість доставки НЕ відшкодовується.

Згідно Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну

З усіх питань, пов'язаних з обміном-поверненням товарів, вас проконсультують в Єдиній довідкової роздрібної мережі по телефону: Тел: 0 800 330 794.